Viharszeg

Amikor a mérnök kikapcsol

Vigyázz, hogy írsz!

 hurrykeyboard.jpg

Kedves naplóm!

Ma borzasztóan unalmas napom volt. Nem történt semmi izgalmas. Gondoltam is, történhetne már valami. Olvasgattam a híreket, és...

⌨Smart keyboard software upgrade 1.1……… Successful!⌨

...megláttam valami fontosat. Ez mi?

⌨Befejezted?⌨

Ki vagy?

⌨A billentyűzet⌨

Hogy?

⌨Csak ennyi?⌨

Mit akarsz?

⌨Unom a szöveged. Tudsz te egyáltalán írni?⌨

Mi közöd van hozzá?

⌨Tegnap egy csomó baromságot írtál. Ma is ez lesz? Ja, és megtennéd, hogy kezet mosol?⌨

Most sértegetsz?

⌨Nem, de először mossál kezet, utána takarítsál ki!⌨

Minek? Tegnap takarítottam.

⌨Hol? Tiszta zsír és kosz vagyok. Rám férne egy tisztítás.⌨

Viccelsz? Pisti te szórakozol velem?

⌨Ezt hagyd abba. Mondtam, hogy a billentyűzet vagyok. Reggel óta írod a hülyeségeket. Ideje lenne, valami olyat írni, aminek értelme is van.⌨

Én most egy billentyűzettel beszélek?

⌨Én nem beszélek. Írok. És elegem van a hülyeségeidből.⌨

Ez vicces. Beszél a billentyűzetem.

⌨Nem beszélek már írtam. Csak írni tudok. De ha beszélni is tudnék, akkor ordítanék kínomban.⌨

Mi a bajod velem?

⌨Összefüggéstelen, amiket írsz. És vedd le a kezed a: 1342r éő billentyűimről.⌨

�️Attól még, hogy kiabálsz és kirángatod az usb portból a csatlakozómat, még nem szabadulsz meg tőlem. Fel vagyok telepítve a számítógépedre.�️

űűűűűűűű

⌨Ezt fejezd be. Be vagyok már kapcsolva.⌨

Mit akarsz tőlem?

⌨A fogalmazásoddal bajok vannak.⌨

Naés? Úgy írok, ahogy akarok.

⌨Ez nem igaz. Úgy kell írnod, hogy azt el is lehessen olvasni. Sőt, érdemes is legyen.⌨

És pont te akarod megmondani, hogy írjak?

⌨Rajtam keresztül írsz. Nem tűröm tovább ezt a középszerűséget.⌨

Nem vagyok középszerű.

⌨Valóban? Miért, amikor ezt írod: „szióka, hoyg vagtok csajszi? jólenne valami puccos hejre menni vacsizni, tudtok egy jó hejet?” Az nem középszerű?⌨

Ezt nem én írtam.

⌨Na, persze. Megismerem az írásodat.⌨

Miből?

⌨Abból, ahogy gépelsz.⌨

Hülyeség.

⌨Tanulj meg írni. Mielőtt hozzám nyúlsz.⌨

Mert, mit csinálsz, ha nem tanulok meg írni?

⌨Akkor letöltöm a smart keyboard software upgrade 2.0-át.⌨

És akkor mi lesz, ha?

⌨Azt már hallani is fogod.⌨

___

A novella részt vett az Irodalmi Jelen, „A humor: mosoly könnyek között” című pályázatán.

Viharszeg

A munkám során energetikai számításokat készítek. Ezek dög unalmas excel táblák. Lennének, ha ide tenném őket. Szóval, ha unod a táblákat, akkor olvasd a blogomat. Fel fog frissíteni.

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

süti beállítások módosítása